De plannen... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van ROJO travels - WaarBenJij.nu De plannen... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van ROJO travels - WaarBenJij.nu

De plannen...

Door: Robin, Jorg en Rico

Blijf op de hoogte en volg ROJO

31 Maart 2014 | Nederland, Almere Stad

Het begon allemaal als een idee. We (Jorg & Robin) wilden graag reizen om meer van de wereld te zien. We hadden nog geen idee hoe of wat, maar na wat onderzoek gedaan te hebben kwamen we al snel uit bij Australië. Rico (de broer van Jorg) had het idee om in z’n eentje naar Hawaii te gaan, na wat met ons gesproken te hebben zijn deze plannen gewijzigd. Het leek hem wel een goed idee om met ons mee te gaan. Het was tijd om te kijken wat de mogelijkheden waren. Na wat onderzoek gedaan te hebben besloten we om voordat we naar Australië gaan eerst nog 10 dagen in Thailand door te brengen om daar te gaan duiken, vakantie te vieren en wat bezienswaardigheden te bezichtigen. Daarna door naar Australië om hier vervolgens nog 3 weekjes vakantie te houden en dan echt te gaan backpacken. In deze 3 weken gaan we onder andere Sydney bekijken en een week een surfcursus volgen. Na deze 3 weken in Australië gaat Rico terug naar Nederland en gaan wij (Jorg & Robin) proefen van het echte backpackers-leven. Geen plannen maar gewoon kijken waar we uitkomen.

• 31 Maart 2014 - 15:26

Arie Van Houten:

Hee mannen, dit is nou leuk. Ondanks de eerder berichten dat jullie geen verslag zouden maken, er toch een op het net geplaatst.
    Heel tof. Kan iedereen jullie avonturen buiten de mooie foto's ook nog volgen via deze site.
    Heel goed, en we zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
    Geniet er volop van mannen, jullie hebben het verdient.
    Nog heel veel plezier,
    Papa Arie